Digitalisering og struktur, skytjenester, IT-systemer er ord som brukes ofte. Streben etter bedre systemer som optimalt gjør kunderelasjoner fantastiske. Når kunden får akkurat hva de ønsker, men fleksibelt nok for fremtidige behov, da er suksess et faktum. Dette er vanskelig, men absolutt mulig. Tilfredse kunder snakker og sprer ordet til andre bedrifter.
Hvordan vise forståelse for kundens behov
Infrastruktur er ryggraden i bedriften. Hvordan oppleves dagens it-drift og hvordan er flyten mellom prosessene? Er det smart og enkel behandling av data i systemet? Er strukturen enkel nok for kunden å oppdatere og endre noe? Er systemet for kompleks for kunden? Kan et anbud, eller jobb, enkelt følges og modereres gjennom prosessen? Det er mange puslebiter som hører sammen og godt samarbeid med kunden er kritisk. Er kunden tilfreds kommer de tilbake, og de anbefaler deg til andre bedrifter. Langsiktige relasjoner gir vedvarende flotte resultater.
Nordlo tilbyr drift av serveren, kommunikasjonen, arbeidsplassen, sikkerheten, og mer. Sammen med andre tjenester som utvikling av systemer og konsulenttjenester fungerer de suksessfullt som forlengede armer innad i bedriften.
Flyt av informasjon
Søk og bytting av infrastruktur er ofte kundens misnøye med eksisterende system. Det kan fort bli mye IT systemer å forholde seg til. Snakker ikke delene i infrastrukturen sammen er det vanskelig å få funksjonell god flyt. Du får ikke bedre resultat uten å være villig til å gjøre endringer. Når du har Nordlo som hjelper kan dine behov enkelt kartlegges og settes i system. Jo flere systemer som snakker sammen jo enklere blir det. Integrering gjør at sikkerheten forenkles betraktelig, og arbeidet flyter enklere.
Hva er ditt informasjonsbehov
Utviklingen av et godt system blir resultatet når kyndige konsulenter og kunder jobber sammen. Det er kartlegging av dagens behov, samt fleksibilitet nok til å være rustet for morgendagen. Med robust og håndterbar infrastruktur er det plass for nytt. Informasjonsteknologi og tekniske muligheter er noe som forandrer seg fort. Vi gjør ting i dag ingen drømte om for 10 år siden. Jobben vi gjør i dag har antageligvis en gjøremåte i fremtiden som vi ikke engang kan se for oss. Utviklingen i IT verdenen går veldig fort, samtidig som kunder hele tiden vil ha den beste løsningen.
Skytjenester og andre tjenester
Noen bedrifter er tilhengere av skytjenester i bedriften. Andre er mer skeptiske. Nordlo’s nærhet til kundenes virksomhet er hjelpsomt med integrering av IT tjenester, arbeidsplassene og systemer. Det skal ikke mye til å samle ulike tjenester og samtidig finne vei med fremtidens utfordringer. Mange bedrifter velger del løsninger hvor noe informasjon inngår i skytjenestene, mens andre ting er samlet på lokale servere. Blant Nordlo’s tjenester er kommunikasjon og informasjonsflyt både innen og mellom IT systemene viktig.